ATK sertifikatų programinė įranga, kurią reikia įdiegti į Jūsų kompiuterį, teikiama nemokamai. Ją rasite Nacionalinio sertifikavimo centro, kurio paslaugas teikia Asmens dokumentų išrašymo centras prie VRM (toliau -ADIC), puslapyje (https://www.nsc.vrm.lt/, skiltyje parašo įrankiai), atidžiai perskaitykite informaciją ir vadovaukitės vedliu.
DĖMESIO. Visuomet būtina įsidiegti skiltyje „Asmens tapatybės kortelės kontaktinės elektroninės laikmenos tvarkyklė“ nurodytą programinę įrangą, kurią atitinkamai pasirenkate pagal tai kokia operacinė sistema yra instaliuota Jūsų kompiuteryje. Tiesioginė nuoroda į programinę įrangą pateikiama čia.
Instrukcijos kaip diegtis pateikiamos ADIC Sertifikavimo paslaugų puslapio dalyje Metodinė informacija.
Patariame. Skiltyje „Sertifikavimo tarnybų sertifikatai“ nurodytus ATK sertifikavimo tarnybos (Nacionalinio sertifikavimo centro, kurio funkcijas atlieka Asmens dokumentų išrašymo centras) sertifikatus diegtis tuomet, jei planuojate savo asmeniame kompiuteryje įsidiegti stacionarią el. dokumentų pasirašymo programinę įrangą (pvz. specialiai Lietuvos archyvaro tarnybos užsakymu sukurtą SIGNA).
Paprasčiau yra naudotis web aplikacijomis, pvz. pateikiama puslapyje Lietuvos elektroniniai valdžios vartai https://www.epaslaugos.lt/portal/ skiltyje e.dokumetai.
Plačiau apie dokumentų pasirašymą el. parašu skiltyje Elektroninis parašas {susieti su minėta skiltimi}.
Paprasčiausias būdas pasitikrinti ar teisingai susidiegėte ATK programinę įrangą – pabandyti pasirašyti el. dokumentą elektroniniu parašu pasinaudojant įrankiu (e.dokumentai) pateikiamu Elektroninės valdžios vartuose –https://www.epaslaugos.lt/portal/. Siūlome naudoti Google Chrome naršyklę.
Sėkmingai įsidiegę programinę įrangą, galėsite naudotis ATK el. aplinkoje. Gauti visas paslaugas, kurias teikia viešojo administravimo institucijos internetu, taip pat ir verslo subjektų (bankų) teikiamas paslaugas.
Daugiau informacijos apie el. būdu teikiamas paslaugas galite rasti Elektroninės valdžios vartuose (https://www.epaslaugos.lt/portal/) ar institucijų puslapiuose (pvz. VMI, SODRA, Registrų centras ir pan.)
Kilus klausimams kreipkitės skiltyje "Pagalba" pateikiamais kontaktais.